');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Polska reklama: co było w 2012 roku, co będzie w 2013?
mniej idiotycznych spotow o niewiadomoczym i niewiadomodlakogo,
bo cos skleic trzeba i puscic, najlepiej jakis jajcarski spot dla znajomych
zeby sie posmieli,ze kasa wzieta za taka bzdurka i to jest mistrz dopiero,
wcisnal kientowi cos na czym ten sie nie poznal,a kumple dowcipni jescze
do nagrody firmowej mianuja i to jest juz szczyt w branzy,co ?
bo na sprzedaz nie wplynie, wystarczy plansza z nazwa firmy i produktu
i efekt ten sam,a cala reszta to bajerowanie szefa firmy :))
wiec ja sie ciesze z kryzysu, bo tych "tworcow" bedzie mniej,
z kampania euro 2012, to zupelnie bez znaczenia, Biedronka ma marke z zupel
nie innych powodow, wystarczyl sklep i to on buduje marke ,a takze TIR-y !!!!
dostawcze w polskich kolorach, ktore suna ulica przed nosem ludzi. I to jest
cala tajemnica "marketingu" i zaslugi rzeszy firm :) kreatorow spotow :), strate
gii stadionowej ::) i podobnych autoerotycznych pochwal budujacych pozycje
firmy reklamowej :)
ze wzgledu na zakaz jazdy tirow centrum miasta,ale gdzies w poblizu...